Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

چگونه مشتری هایمان را شگفت زده کنیم

چگونه مشتری هایمان را شگفت زده کنیم

در سایت کرون آمده است که اگر محصول و خدماتی که به مشتری ارائه می دهید چیزی بالاتر از تصور آن ها باشد، آنگاه می توانید با اطمینان بگویید که بر مشتریانتان تاثیرگذار بوده اید. اگر صاحب کسب‌ و کارهای کوچک هستید تاثیرتان روی مشتریان بیشتر خواهد بود و این یک مزیت است. به عبارت دیگر، اگر می خواهید مشتری هایتان، برایتان به عنوان یک بازاریاب عمل کنند، بهتر است آن‌ ها را تحت تاثیر قرار دهید. این کار زمانی امکان پذیر است که مشتریانتان را به خوبی شناخته و راه های سوپرایز کردن آن ها را بدانید.  

بسته بندی اصولی

امروزه آمارها نشان می دهند که حدود ۵۱ درصد از افراد از طریق اینترنت موارد مورد نیاز خود را خرید می کنند. اگر مورد خاص مشتری کالایی باشد که باید از طریق پست برای او ارسال گردد، بهتر است در بسته بندی آن کالا نهایت دقت را به خرج دهید. اصول بسته بندی باید به گونه ای باشد که وقتی مشتری کالا را از بسته خارج می کند، حسی مانند باز کردن کادوی تولد به او دست دهد. اگر برای شما مقدور است سعی کنید هزینه ارسال را رایگان در نظر بگیرید.


به مشتری اعتماد کنید

جمله زیبای همیشه حق با مشتری است را فراموش نکنید. اعتماد به مشتری‌ بهترین راه برای شگفت زده کردن آن‌ ها است.

فروش محصولات معیوب می تواند مشتری هایتان را فراری دهد. اگر محصول شما در حین حمل و یا پست برای مشتری دچار صدمه شد سعی کنید آن را تعویض کنید. به راحتی می توان فهمید که چنین برخوردی هر مشتری را تحت تاثیر قرار می‌ دهد و او را برای خریدهای بعدی علاقه مند تر می‌ کند.


در نظر گرفتن هدیه‌ برای مشتری

معمولا افراد به وسایل رایگان علاقه خاصی دارند. چه بسا هدیه ارزشمند تر، علاقه و شگفتی بیشتری را برای مشتری در پی خواهد داشت. بهتر است در کنار محصول خود، هدیه ای هم برای مشتری در نظر بگیرید. با این کار او را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهید گذاشت.


گارانتی مادام العمر

اگر شما کارهای معمولی را به صورت خارق‌ العاده برای مشتری انجام دهید، مطمئن باشید آن ها را شگفت زده خواهید کرد. اگر محصول شما دارای گارانتی مادام العمر باشد، مطمئنا مشتری شما بیشتر از آن استقبال خواهد کرد. کافی است کمی به مشتری هایتان اعتماد کرده و محصولات با کیفیت برای آنان در نظر بگیرید. داشتن مشتری‌هایی که از محصولتان راضی هستند، خوب است ولی داشتن مشتری‌هایی که از محصول شما لذت ببرند، باعث رشد و توسعه کارتان خواهد شد، بخصوص آن که تداوم این روش، رمز موفقیت شما خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد