Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

شش نکته برای افزایش ترافیک وبلاگ بدون ایجاد پست جدید

شش نکته برای افزایش ترافیک وبلاگ بدون ایجاد پست جدید

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چگونه می توانید تعداد بازدید کنندگان وبلاگ و یا سایت خود را بدون انتشار پست جدید افزایش دهید؟ شاید تعجب کرده باشید ولی می توان با چند راهکار ساده به این مهم دست یافت که در ادامه این راهکارها مورد بررسی قرار می گیرند. 

 

پست های راکد را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید

پست های راکد و ضعیف می تواند آسیب قابل توجهی به ترافیک وبلاگتان وارد کند. این پست ها همانند یک لایه ضخیم از گرد و غبار است که باعث می شود موتورهای جست و جو در یافتن و تفکیک موضوعات ارزشمند و بی ارزش سایت شما با مشکل مواجه شود. در ابتدا ضعیف ترین پست های وبلاگتان را پیدا کنید. آنالیتیکس سایت تان را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام پست ها در طول ۱۲ ماه گذشته کمترین بازدید را داشته اند. آنها را ارزیابی کنید: آیا اطلاعات آن پست مفید است یا تاریخ گذشته و به درد نخور؟ آیا با بروزرسانی آن پست می توانید آن را تبدیل به پستی سودمند برای مخاطبانتان بکنید؟ آیا در این پست از لینکهای درونی و یا بیرونی استفاده شده که شما بایستی از آنها با خبر باشید؟ آیا پست بهتر یا به روز تری درباره این موضوع از قبل در وبسایت وجود داشته؟


از صحت اطلاعات و ارجاعاتی تازه ای که درمطلب قرار می دهید مطمئن شوید و پست های راکد و بی ارزش را بدون معطلی پاک کرده یا به بهترین نحو دگرگون کنید. در حقیقت بلاگرها و کمپانی های بسیاری هستند که با استفده از تکنیک پاک کردن پست ها ی راکد و تاریخ گذشته توانسته اند تصویر بسیار واضح تری از آنچه ارائه می دهند ترسیم کنند.


کلمات کلیدی را جست و جو کنید

همه پست هایی را که با کلیدواژه مشابه منتشر شده اند را بررسی کنید. ممکن است بلاگ های زیادی وجود داشته باشد که در آنها از یک عبارت به خصوص که مربوط به خدمات یا محصولات سایت شما است به عنوان کلیدواژه استفاده شده باشد. این مساله بیشتراز اینکه به نتایج شما در موتور جست وجو کمک کند به آن آسیب می رساند چرا که موتورهای جستجو هیچ نشانه ای از وب سایت شما یا منابع خارجی ندارند تا بدانند که کدام پست شما بیشتر به یک موضوع خاص مربوط است. در بعضی موارد ممکن است در مضامین گسترده تری از عبارات کلیدی مختلف استفاده شود. ممکن است وبلاگ هایی نیز وجود داشته باشند که به معنای واقعی کلمه از عبارت کلیدی شما استفاده کرده باشند. محتوای قدیمی وبلاگ شما به احتمال زیاد می تواند ترکیبی از هر دوی این موارد باشد. از یک صفحه گسترده استفاده کرده و وبلاگ های خود را بر اساس کلید واژه / موضوع مرتب کنید. سپس پیوندهای مشابه بلاگتان و همچنین تعداد کل بازدیدهای صورت گرفته از وبلاگ و همچنین لینک های داخلی یا لینک های خارجی استفاده شده را نیز ضمیمه کنید.


بهترین پست هایتان را با هم ادغام کنید

لیست بلاگ هایتان را بررسی کنید. ببینید کدام پست در حال حاضر بیشترین ارزش را برای گوگل دارد؟ به طور کلی، این پست با دیدگاه های بالاتر و لینک های خارجی بیشتر همراه هستند. با اینکه لینک های داخلی اهمیت زیادی دارند، برای ما آسان تر است که آنها را برای کمک به پست های جدیدی که قرار است در آینده در سایت قرار بگیرند بروزرسانی کنیم. به قضاوت خودتان برای انتخاب بهترین بلاگ اعتماد کنید و یادتان باشد که هیچ نتیجه قطعی جود ندارد پس برای انتخاب بهترین بلاگ زیاد وسواس به خرج ندهید. با یک پست معمولی شروع کنید. به دیگر بلاگ هایتان که با موضوع مشابهی منتشر شده اند نگاهی بی اندازید و در صورت لزوم هرگونه مطلب مفید، مرتبط و یا نکات جا افتاده را به مطلب اضافه کنید.


شاید نیاز باشد تا ساختار مطالب را برای هماهنگی بیشتر مطالب سایت با یکدیگر تغییر دهید. پس از به روز رسانی محتوا عنوان و URL خود را دوباره اصلاح کنید تا محتوای جدید را بهتر مطابقت پیدا کند. بهتر است که URL را به سادگی به “yourdomain.com/keyword- phrase” تغییر دهید. این کار کمک می کند تا سیگنال کلمه کلیدی ارسالی به موتورهای جستجو بسیار واضح باشد و علاوه بر این از ایجاد محتوای تکراری بیشتر در آینده جلوگیری خواهد شد.


یک ستون محتوایی ایجاد کنید

ستونهای محتوا بهترین راه برای ترکیب همه دانش و اطلاعات در یک موضوع واحد است به گونه ای که هم جذب مخاطب صورت بگیرد و هم جنبه آموزشی و اطلاع رسانی خوبی برای جامعه هدف داشته باشد. برای این منظور اطلاعات دسته بالا در مورد موضوعی خاص را در یک مطلب ترکیب کرده و سپس آن را به مقالات طولانی تر و عمیق تر در هر زیرشاخه پیوند دهید. به این ترتیب می توانید یک راهنمای فوق العاده مفید برای موتورهای جست و جو و افراد واقعی ایجاد کنید.


تکلیفتان را با سیگنال لینک های داخلی سایتتان روشن کنید

موتورهای جستجو از ساختار لینک های درونی سایت شما به عنوان یک روش کلیدی برای درک محتوای سایت شما و نحوه کار آنها با یکدیگر استفاده می کنند. پس از اتمام به روز رسانی یک قطعه محتوا به عقب برگردید و نام سایت و عبارت کلیدی را در گوگل جست و جو کنید. همه مواردی که در وب سایت تان از آن عبارت استفاده کرده اید را چک کنید و مطمئن شوید که آن را به پست وبلاگ به روز شده خود پیوند می دهید.


برای ایجاد لینک یا لینک های خارجی به محتوایتان وقت اختصاص دهید

اکنون که وبسایت تان می تواند به خوبی بازدیدکنندگان را به عبارت کلیدی و کلید واژه درست و مطلب معینی ارجاع دهد به منظور افزایش بازدیدها و حفظ خوشنامی بیشترسایت، بهترین راه پیش روی شما تایید ارزشمند بودن مطالب سایت شما توسط وب سایت های دیگر است. به عنوان مثال، سعی کنید از طریق وبلاگ نویسی مهمان لینک های بیشتری برای سایت تهیه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد