Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

آموزش کامل جاوا Java به زبان فارسی

آموزش کامل جاوا Java به زبان فارسی



جاوا (Java) یک زبان برنامه نویسی که به صورت شی گرا و توسط شرکت سان مایکروسیستمز ارائه شده است. جاوا شبیه به زبان برنامه نویسی C++ می باشد اما مدل شی گرایی آسانتری نسبت به سی پلاس پلاس دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. شعار جاوا یکبار بنویس و هر جایی اجرا کن (Write once, Run anywhere) است که به ویژگی اجرای شدن برنامه های جاوا بر روی هر نوع سیستم عاملی مانند ویندوز (Windows)، لینوکس (Linux)، اندروید (Android) و ... و همچنین هر گونه وسیله الکترونیکی اشاره دارد. در کتاب پیش رو، زبان برنامه نویسی جاوا به صورت ساده و گام به گام و به همرا مثال های متنوع و فراوان ارائه شده است. 

در این مجموعه آموزشی، همه مباحث با بیان و تشریح مبانی نظری و سپس با پیاده سازی گام به گام مثال های عملی آموزش داده می شوند و از این نظر، در ایجاد یک دانش عمیق در زمینه برنامه نویسی، بسیار کارآمد است. همچنین مباحث مربوط به برنامه نویسی شیئ گرا (به همراه مبانی نظری) و برنامه نویسی رابط های گرافیکی (طراحی و برنامه نویسی GUI) نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند. برخی از سرفصل های این کتاب به شرح زیر می باشد.

آموزش گام به گام و تصویری نصب کامپایلر جاوا (Java Compiler)

معرفی کامل انواع داده ها و متغیرها در زبان جاوا

معرفی کامل عملگرها در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل عبارت های کنترلی در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل کلاس ها در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل مبحق وراثت در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل بسته ها و رابط ها در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل انواع داده های مرکب در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل پیاده سازی انواع ساختمان داده ها در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل مدیریت حافظه در زبان برنامه نویسی جاوا

معرفی کامل امکانات ویژه در زبان برنامه نویسی جاوا

و ...

از آنجایی که پیش نیاز برنامه نویسی در محیط اندروید استودیو، آشنایی مقدماتی با زبان برنامه نویسی جاوا است، پیشنهاد می شود اگر تمایل به نوشتن برنامه های موبایل دارید نیز این کتاب را به خوبی یاد بگیرید. به قول اکثر برنامه نویس ها، جاوا زبان آینده است. برای دریافت کتاب کافی است بر روی عبارت "دانلود فایل" در زیر کلیک کنید.


دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد