Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

عیب یابی در ویندوز

عیب یابی در ویندوز


گاهی برخی نرم افزارها به دلیل عدم سازگاری با ویندوز فعلی اجرا نمی شوند. برای حل این مشکل با کلیک راست روی فایل برنامه مورد نظر، گزینه Properties را از منوی ظاهر شده انتخاب کرده و به زبانه Compatibility بروید. در ادامه با فعال کردن گزینه Run this program in compatibility mode for و انتخاب سیستم عامل سازگار، می توان برنامه را به راحتی اجرا کرد.  

اگر پس از نصب نرم افزار جدید  یا درایور سخت افزاری جدید، مشکلی در عملکرد ویندوز به وجود آمد کامپیوتر را Restart کنید و با زدن کلید F8 وارد منوی Windows Advanced Option شده و با استفاده از کلیدهای جهتی گزینه Last Known Good configuration را از میان گزینه های موجود انتخاب کرده و کلید Enter را بزنید. در این حالت ویندوز با بهترین تنظیمات قبلی بالا می آید.


نرم افزار Acronis True Image به شما اجازه می دهد که از کل سیستم، سیستم عامل و فایل ها یک ایمیج ساخته که می توانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. حتی اگر سیستم عامل خراب شده باشد. از دیگر امکانات کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت online disk backup image، قابلیت برگردادن یک سیستم و یا یک فایل و یا پوشه به خصوص از دیسک ساخته شده، ساخت ایمیج و برگردادن اطلاعات بدون نیاز به راه اندازی مجدد سیستم عامل، قابلیت برنامه ریزی برای گرفتن Backup یا به روز رسانی Backup های گذشته، قابلیت تکثیر و یا آپدیت دیسک های ساخته شده، قابلیت مشاهده backup logs و ... می توان اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد